I wish I could

Har haft terminens första föreläsningar igår och idag. Känner att jag valt rätt. Skulle vara kul att plugga så mycket annat också men man kan ju inte plugga allting helt enkelt. Det kanske slutar med att jag är en genusvetare med musik- och pedagogikbakgrund. Haha. Vem vet? Inte jag i alla fall. Hoppas på en äventyrlig och glad framtid. Hoppas på en massa intressanta projekt och fantastiska möten.

Planerar föresten en massa roliga saker till hösten. Förutom Frankrike så hade jag tänkt att kanske åka iväg till lite andra ställen och andra människor. Måste få veta lite saker före jag kan börja seriöst. Vi får se, vi får se. Men fullt upp vet jag att jag kommer ha det i alla fall. 
 
Beställde föresten ett par glasögon idag. Mina ögon har visst rättat till sig sedan sist och egentligen så har jag INGENTING fel på dem? Kan ju inte vara helt sant med alla problem jag har med att läsa men sen kan det ju vara så att det kanske är min hjärna det är fel på. Beställde hur som helst ett par läsglasögon. Med tanke på hur mycket jag kommer läsa och behöva läsa kommande åren så skadar det ju inte i alla fall. Sen är de snygga. Haha. Lite ytlig måste ju jag också få vara.
Vardagsliv | |
Upp