This is gospel

Eller kanske inte. Whuu, jag är sjuuuk. Eller nja, snarare förkyld/allergisk. Det känns som om någon tryckt in en tvättsvamp med snor innanför mitt pannben och använt en rasp på mina spännband. Så är inte helt oväntat lite smått hängig och imorgon ska jag på något sätt skriva en tenta.
Hela dagen har dock inte gått ut på att tycka synd om mig själv. Jag har gått runt i city med David som är i Stockholm. Han ville gå förbi en specialaffär för att köpa te. Affären i fråga var fantastisk och jag köpte en tesil som ser ut som en tekanna och tre stycken teblommor (de som vecklar ut sig i varmvatten). 
Men nu är jag lite krassligare än tidigare, fast det kommer inte få stoppa mig. Ska plugga in litet mer och renskriva anteckningar och sen ska jag sova. 
 
Var på Musikbiblioteket i Kulturhuset igår och lyssnade på trevlig musik på LP så som Edith Piaf, Georges Brassens och lite Mumford & Sons. Jag gillar LP-skivor. 
 
Såg föresten att Panic! At The Disco har släppt några nya singlar och mitt lilla fangirl-hjärta slår några extra slag på grund av det. Kanske blir frisk snabbare bara av det. Tror nog det. Whooop! Haha. En av låtarna heter "this is gospel" och hoppas på lite goda nyheter angående jobb och sånt snart. Behöver litet goda nyheter.
Vardagsliv | |
Upp