It's intense and it makes no sense

Blir sakta friskare och friskare men snörvlar fortfarande ganska bra. Tänkte spendera min lediga morgondag med olika hemmakurer (långpromenad, långdusch, filmmaraton och te). Göra någon god mat och mysa.
Någonstans mellan alla hemmakurer ska jag hinna åka till Bagarmossen och kolla på en lägenhet som jag kanske ska få hyra. Hoppas på det. Vill verkligen det. Vill få det klart. Gillar inte boendetjorvet här i Stockholm, inte ett dugg. Men så är det. 
 
Tycker om att göra miner (märks det?) och många säger att jag ser mest ut som mig själv när jag fånar mig... Positivt? Tycker bestämt att det är det!
 
Hade en jättetrevlig lördag föresten, om än lång. På dagen gick jag och Anna omkring på Liljeholmstorgets köpcentrum och hittade en massa trevliga saker. Hittade en till klänning (för dem som har missat det). Det är en tysk folkdräkt i ordentligt grönt tyg och fina band och den är fantastisk. Den är visst gjort i München. Kanske borde passa på att åka på Oktoberfest? Haha. Hittade även ett fint elefanthalsband på Indiska som var på rea, I really like elephants.
På kvällen åkte jag till Gröndal där en trevlig tjej som heter Amanda bodde för att umgås med henne och några andra trevliga människor som heter David, Malin och Christofer. Fick skratta glatt och mycket. Nångång vid midnatt åkte vi in till City och satte oss på någon bar där jag köpte en cider som smakade piggelin. Gott. Önskar att det inte Sverige var ett sådant avlångt land. Men så äre. Sen lite taget ur det blå men aja, min blogg - mina regler, så kallas min elefant på halsbandet för "batphant" för att det är en "batman"-logo på den. Så det så! 
Vardagsliv | |
Upp