It's friday, I'm in love

Jag vill färga mitt hår i någon rolig färg. Helst nu, helst idag vill jag färga mitt hår fantastiskt. Lila, rosa, blått eller silver. Grönt, gult eller rött. Grått, vitt eller svart. Alla möjliga olika färger. Tänk så kul det hade varit. Har kollat genom gamla bilder från datorn och det må jag säga. Mitt hår har kanske bara varit blont, brunt och rött men det betyder inte att det ändå inte har varit alla olika nyanser av dessa tre färger. Från naturligt platinablont som blivit mörkare med åren till mellanblont för att sedan tonas rött, rödbrunt och brunt och sedan rött igen. Sedan en vända blondering som sedan blev rött och sedan mörkbrunt och sedan rödbrunt för att sedan bli brunt, slingas ljusare och sedan färgas brunrött igen. Hehe. Sen väl tillbaka i Sverige efter Frankrike så fick det vara brunt för att sedan blonderas, blonderas, slingas och slingas för att sedan få vara blont, helt ordentligt blont, för att sedan efter november i fjol sista gången processeras med något. Sedan dess har mitt stackars hår fått vila. 
 
Take a look:
 
Nja, låter nog mitt hår vila ett tag till. Färgmässigt i alla fall. Vi får se hur jag tar och klipper mig nästa gång det kapas. Topparna har börjat bli lite slitna, bara lite. 
Vardagsliv | |
Upp