Can't sleep my mind is playing tricks on me

Firade min lön med att köpa några klänningar, två (egentligen tre) böcker och middag på Vapiano och en drink tillsammans med Anna R. The happy cat is a happy cat and the happy cat's got a few new dresses. Hmmm. 
Före jag visar klänningarna så vill jag bara berätta att böckerna jag köpte var Lewis Carroll's "Alice's Adventures in Wonderland"/"Through the Looking-Glass" och sedan två bundna böcker (i ett set) av engelska "short stories" av diverse olika kända författare. Nöjd bibliofil.
 
Beskrivning av klänningar från vänster till höger:
1. Lila-, blå-, och svartblommig klänning, which i very much like.
2. Svart klänning, identisk med min prästkrageblommiga
3. Svart klänning, fin och silkig klänning
4. Inte på bild men orange '60-tals klänning med fickor fram, mysig och fin som det bara går att bli.
 
Ska försöka ta och sova nu. Med betoning på försöka.
Vardagsliv | |
Upp